.:: تبلیغات شما در این قسمت ::.
 

دانلود Evaer v1.2.0.17 - نرم افزار ضبط تماس های صوتی و تصویری اسکایپ

  • ساعت: 11:55

دانلود Evaer v1.2.0.17 - نرم افزار ضبط تماس های صوتی و تصویری اسکایپ

اسکایپ (Skype) نرم افزار محبوبی برای ارتباط صوتی و تصویری از طریق اینترنت با دوستان و آشنایان می باشد و به کاربر اجازه می‌دهد تا به وسیله پروتکل اینترنت با دیگران تماس تلفنی و ویدیویی برقرار کنند.

Evaer

کاربردی آسان برای ویدیو اسکایپ، مصاحبه های صوتی، کنفرانس ها، پادکست ها و VoIP calls خانوادگی دارد که به وسیله این نرم افزار قادر به ضبط مدیاهای اصلی (صوت یا تصویر)، بدون از دست رفتن هیچ چگونه داده ای، خواهید بود. حتی اگر شما اندازه پنجره Skype video را تغییر دهید، در کیفیت ویدیو ضبط شده تاثیری نخواهد داشت.

ادامه مطلب.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مهدي نريماني
  • تاریخ:جمعه 15 مهر 1390برچسب:,
  • برش فایل های ویدیویی و تبدیل آن ها به فرمت دلخواه توسط Boilsoft Video Splitter 5.16

    • ساعت: 10:28

     

    منبع: www.p30download.com

    گاهی اوقات شما قصد دارید فایل های خود را به قسمت های کوچک تری تقسیم نمایید تا در مواقعی خاص همه قسمت ها به هم چسبیده شوند و فیلم اصلی ساخته گردد و یا دانلود فیلم از اینترنت باعث شده برای تبدیل و ایجاد CD های تصویری احتیاج به برنامه ای باشد تا آن ها را به قطعات کوچکتر برای رایت بر روی CD تبدیل کند. یکی از این برنامه های پر قدرت برنامه ساخت شرکت نرم افزاری BoilSoft به نام Video Splitter می باشد.
    Boilsoft Video Splitter نرم افزاری جهت ویرایش و Cut کردن فایل های ویدیویی بزرگ با فرمتAVI MPEG ،RM ،ASF ،WMV ،3GP ،MP4 به کلیپ های فیلم کوچک تر بدون رمزگذاری مجدد می باشد. کاربرانی که علاقه دارند قسمت هایی از کلیپ ها یا فیلم های شخصی خود را به صورت کوتاه در آورده و به صورت جدا گانه از آن استفاده نمایند این برنامه بسیار مفید می باشد. شما می توانید با Load کردن فایل ویدیویی خود در برنامه با استفاده از امکانات قرار داده شده در محیط آن را به صورت دلخواه ویرایش کرده و خروجی جدید از آن بگیرید.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Boilsoft Video Splitter 5.16: 
    - قابلیت کپی مستقیم بدون رمزگذاری مجدد
    پشتیبانی از فایل های ویدئویی AVI ،Divx ،MPEG-4
    - پشتیبانی از فایل ویدئویی MPEG-1 ،MPEG-2 ،VOB
    - قابلیت پشتیبانی جداسازی فایل های ASF ،WMV ،WMA
    - پشتیبانی از (Real Media(.rm, .rmvb
    - پشتیبانی از فایل (MP4(.mp4, .m4a
    - قابلیت پشتیبانی از فایل (3GP(.3gp, 3g2
    - پشتیبانی از ( VCD (.dat
    - پشتیبانی از AC3
    - پشتیبانی از جداسازی فایل های صوتی MPEG ،MP1 ،MP2 ،MP3
    - تقسیم فایل های ویدئویی بزرگ تا سقف 2 گیگابایت
    - سرعت بسیار بالا در جداسازی کلیپ ها
    - سرعت سریع در پردازش تصویر بدون کوچکترین افت کیفیت
    - محیطی کاربرپسند و جذاب
    - و …

    ادامه مطلب.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مهدي نريماني
  • تاریخ:سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:,
  • دانلود VidBlaster Studio v2.04 نرم افزاری برای حرفه ای ها

    • ساعت: 10:23

     دانلود VidBlaster Studio نرم افزاری برای حرفه ای ها

    همه ما افکت ها یا تصاویری که در هنگام تماشای شبکه های مختلف تلویزیونی نمایش داده می شود را دیده ایم. برای مثال هنگام پخش یک فیلم به صورت زیرنویس یک تبلیغ به صورت متحرک نمایش داده می شود یا به مناسبت های مختلف در گوشه شبکه ها تصاویری مرتبط به نمایش در میاد و یا از همه این موارد رایج تر سوئیچ بین چند دوربین است که زوایای مختلف یک برنامه را به تصویر می کشد. این ها همه با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری اجرا می شود. تدوینگران بسته به برنامه ریزی انجام شده در زمان های معین این تصاویر را یا چند کلیک ساده نمایش می دهند. اما ممکن برای ما هم پیش آید که لازم است که دوربین های مختلف را بین هم سوئیچ کنیم یا یک افکت را در زمان خاص در گوشه ای از تصاویر نمایش دهیم که به نظر شاید کار فوق العاده دشواری باشد اما با استفاده از نرم افزاری نظیر VidBlaster Studio به راحتی چند کلیک می توان بین دوربین های مختلف که حتی به صورت زنده هم در حال ضبط هستند سوئیچ کرد یا این که تصاویر مختلفی را در مکان های مختلف از صفحه نمایش به تصویر کشید. این ابزار با پشتیبانی از انواع دوربین ها ، وبکم ها ، فرمت های مختلف صوتی و تصویری و ده ها قابلیت دیگر به راحتی قابل بهره برداری می باشد. تنها کافیست ورودی ها را تعیین ، افکت های از پیش ساخته شده را دسته بندی کرد و کمی هم دقت به خرج داد تا در زمان های مختلف آنچه برنامه ریزی شده را نمایش داد. استفاده از نهایت کیفیت همه در ورودی و هم در ذخیره سازی به صورت یک فیلم ضبط شده یکی از قابلیت های کلیدی VidBlaster Studio محسوب می شود. تعداد دوربین ها ، افکت ها ، ضبط کننده ها ، پلیرها و بقیه اجزای نرم افزار به هیچ وجه محدود نبوده و می توان به راحتی به نرم افزار اضافه یا کم کرد. بیش از 100 ماژول برای نرم افزار تعریف شده که هریک می تواند جزئی از یک برنامه یا پخش زنده باشد.


    قابلیت های کلیدی نرم افزار VidBlaster Studio v2.04:
    - پشتیبانی از حداقل 100 ماژول مختلف در نرم افزار
    - امکان سوئیچ کردن بین دوربین های مختلف هم برای ضبط و هم برای پخش زنده
    - استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار
    - امکان قرار دادن لوگو یا عبارت هایی خاص برروی تصاویر در حال پخش
    - پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی و تصویری و عکس ها
    - ضبط تصاویر در حال نمایش با تمامی خصوصیات 
    - امکان ذخیره سازی با فرمت دلخواه
    - استفاده از نهایت کیفیت هم در ورودی و هم در خروجی 
    - امکان نمایش ویدئو از سرویس های آنلاین با استفاده از IP Camera
    - واسط کاربری ساده نرم افزار
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    ادامه مطلب.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مهدي نريماني
  • تاریخ:سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:,
  • ویرایش حرفه ای فیلم با MAGIX Video Pro X3 v10.0.5.22

    • ساعت: 20:7

     

    منبع : www.AsanDownload.com

    با پیشرفت روز افزون رایانه ها و کشیده شدن آن به منازل و نفوذ هرچه بیشتر آن ها به زندگی اجتماعی و فردی افراد ، تقریبا تمامی اقشار جامعه کار با رایانه ها را تا حدودی قادر به انجام هستند. بچه ها بازی کردن را آموخته اند، دانش آموزان و دانشجویان برای انجام کارهای درسی خود از رایانه ها بهره می برند و بقیه افراد هم به نوعی در ارتباط با این ماشین ساخت بشر هستند. یکی از مواردی که امروزه کاربران زیادی درگیر آن هستند بحث استفاده حرفه ای و به نوعی استفاده از رایانه به عنوان شغل است.  همانطور که در اول این مطلب هم ذکر شد رایانه ها به همه جا قدم گذاشته اند. یکی از این موارد که به صورت کاملا حرفه ای از رایان ها و به خصوص نرم افزار ها بهره برده می شود استدیو های ویرایش صوت و تصویر است. بسیاری از کلیپ های صوتی و تصویری جذابی که در طول یک روز مشاهده می کنیم حاصل خلاقیت افرادی است که هم هنرمند بوده و هم اینکه استفاده از رایانه را برای انجام کارهای خود به صورت حرفه ای آموخته اند. استدیو های ویرایش تصاویر و افرادی که در آن ها مشغول به کار هستند همیشه از نرم افزارهای خاصی برای انجام کار ویرایش کمک می گیرند. ابزارهایی که با داشتن قابلیت های مناسب و کارآمد تدوینگران تصویر را یاری می کنند تا ذوق و سلیقه خود را به بهترین نحو ممکن پیاده نمایند. شرکت های بزرگ و معروفی هستند که نرم افزار های تدوین و ویرایش صوت و تصویر ارائه می کنند. Adobe ،Corel و Pinnaclesys از مشهور ترین آن ها هستند. اما نرم افزاری  وجود دارد که رغیبی بسیار قدرتمند برای تولیدات این شرکت ها به شمار می رود. این ابزار که Magix Video Pro X3 نام دارد با دارا بودن قابلیت های فراوان لذت یک تدوین حرفه ای را به کاربر و تدوینگر می دهد. 
    این نرم افزار با محیط کاربری فوق العاده جذاب و انعطاف پذیرش متفاوت از هر نرم افزار دیگری عمل می کند. آنقدر حرفه ای طراحی شده است که کاربر نتواند برای کارکردن با نرم افزار بهانه ای بیاورد. نهایت کیفیت در صوت و تصویر در Magix Video Pro X3 گنجانده شده تا هرآنچه که برای یک کار فوق العاده لازم است گردآوری شود. Magix Video Pro X3 که از جدیدترین تکنولوژی ها در کار تدوین و ویرایش بهره گرفته کاربران را قادر می سازد تا فیلم های گرفته شده توسط دوربین های دیجیتالی حرفه ای را مورد ویرایش قرار دهند. این ابزار تقریبا از تمامی فرمت های رایج موجود در صوت و تصویر پشتیبانی می کند. کیفیت های فوق العاده بالا Blu-ray ،HD DVD و ... در خروجی های نرم افزار قابل استفاده می باشد. پلاگین ها و افکت های فوق العاده جذاب و حرفه ای که در Magix Video Pro X3 جای دارد، دستان کاربر را برای ویرایش کاملا باز گذاشته و اجازه هر کاری را به تدوینگر خواهد داد. جالب است که افکت های سه بعدی هم در این نرم افزار وجود دارد. Short Key های متعددی برای استفاده آسان تر کاربر در نرم افزار تعریف شده اند. اما یکی از قابلیت های بسیار مهمی که بیشتر تدوینگران حرفه ای به آن توجه دارند چگونگی استفاده از کارت گرافیک و میزان فضایی است که از این کارت و در کل از یک سیستم رایانه ای اشغال می سازد. این ابزار با استفاده از جدیدترین متدها  نهایت سرعت را در کارآیی از خود نشان می دهد. با هماهنگ سازی بخش ها این ابزار همیشه سعی خواهد کرد کمترین میزان فضا را از GPU ، CPU و همچنین دیگر منابع سیستم اشغال نماید. این در حالی است که با همین اندک فضای اشغال شده توسط Magix Video Pro X3 هم بالاترین کارآیی حاصل خواهد شد. همه این قابلیت هایی که ذکر شد و در ذیل هم به  صورت کامل مشاهده خواهید نمود در جدیدترین نسخه از Magix Video Pro X3 گردهم آمده است و شما کاربر عزیز می توانید این ابزار را که بسیار هم گران قیمت است از سایت آسان دانلود به صورت رایگان دریافت نمائید. 

    قابلیت های کلیدی نرم افزار MAGIX Video Pro X3 v10.0.5.22:
    - محیط کاربری فوق العاده جذاب، حرفه ای و انعطاف پذیر
    - استفاده از نهایت کیفیت در صوت و تصویر
    - افکت ها و پلاگین ها متعدد و فوق العاده جذاب
    - افکت های سه بعدی بسیار زیبا
    - استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در ویرایش و پردازش تصاویر
    - امکان استفاده از تمامی قابلیت های لازم برای انجام اعمالی نظیر تغییر در رنگ، کیفیت، برش، کپی، چرخش و ...
    - توانایی جداسازی رنگ ها به صورت کاملا مشخص
    - پردازش تصاویر بدون کاهش کارآیی سیستم در عین سرعت بالای نرم افزار
    - Short Key  های متعدد برای افزایش سرعت عمل 
    - پشتیبانی از انواع لوح های فشرده 
    - پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج موجود صوتی و تصویری
    - پشتیبانی از دوربین های فیلمبرداری موجود 
    - پشتیبانی از فرمت های  AVCHD ،  DV VHS ،  HDV 
    - قابلیت قردادن تصاویر بر روی فیلم ها با پشتیبانی از فرمت محبوب PSD
    - قابلیت Import کردن از انواع دوربین ها و دستگاه های مالتی مدیا قابل حمل
    - قابلیت Export کردن به فرمت ها 
    - قابلیت رایت برروی انواع لوح های فشرده
    - توانایی ساخت فیلم های دی وی دی
    - وجود Keyframe برای افزایش دقت در کار تدوین
    - شناسایی و قابلیت ویرایش حرفه ای صداها
    - قابلیت از بین بردن نویز های موحود در صوت ها
    - پشتیبانی از صداهای حرفه ای و با کیفیت فوق العاده Dolby Digital 
    - قابلیت خروجی گرفتن برای انواع موبایل با فرمت های MPEG-4/H.264/3GP با اعمال کیفیت فوق العاده بالا
    - قابلیت آپلود مستقیم بر روی سایت های نظیر Youtube
    - سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ... 

     

    ادامه مطلب.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مهدي نريماني
  • تاریخ:سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:,
  • لینک صفحات جداگانه خود را در این قسمت قرار دهید